sobota, 18 lutego 2017

Ari by Ariana Grande


Hej kochani!
Chyba wszyscy moi przyjaciele wiedzą, że jestem Arianator - wielką fanką Ariany Grande. Jakiś czas temu Ariana wydała swoje nowe perfumy "Ari by Ariana Grande". Oczywiście nie mogło ich zabraknąć na mojej półce. Moja siostra sprezentowała mi je na moje urodziny i powiem wam, że strzeliła w dziesiątkę! Nie dość, że mają przepiękne pudełeczko i butelkę, zapach mają cudowny.

Zapach jest bardzo lekki i dziewczęcy. Pachną kwiatami z dodatkiem letnich owoców. Taki zapach odpowiada mi zdecydowanie najbardziej. Co do trwałości. Użyłam ich rano , a po powrocie ze szkoły wyraźnie było je czuć. Więc myślę, że są trwałe porównując je z innymi perfumami. Jeśli skusicie się na ten produkt macie możliwość zakupienia go w Douglasie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz