niedziela, 5 lutego 2017

Summer makes me better


Hej!
 Za niedługo u mnie ferie zimowe , a jak z wami ? Kiedy wam wypada dwa tygodnie wolnego ? Nie przepadam z zimą. Brudny śnieg ( o ile trafi się w tym roku) , chlapa na ulicach , oraz mmmrózz który zamarza mi uszy , palce i nos. Szczerze to... nienawidzę zimy! Jestem typową lato-holiczką. Kocham to uczucie, gdy mogę położyć się na plaży z owocowym koktajlem oglądając przepiękny ocean. Uwielbiam też ten moment, gdy moja dyrektorka powie w dniu zakończenia roku , że "Zaczynamy Wakacje"! Ubustwiam , również gdy w nocy nie marznę pod kołdrą i dodatkowym kocem tylko śpię w samej cieniutkiej piżamie bez żadnej drugiej warstwy. Nie wiem jak wy, ale ja w lato jem w ogromnych ilościach lody, arbuzy i truskawki. Ahh... W lecie nie można zapomnieć o soczystych owocach.
Lato od zawsze było i myślę że będzię moją ulubioną porą w roku♡



























1 komentarz:

  1. Ja zaczynam ferie za tydzień, ale robie je sobie tydzień wcześniej i właśnie jade na lotnisko😘❤

    OdpowiedzUsuń